Meření metakognitivních strategií u dětí (META)
- Kód projektu
- MUNI/A/1473/2022
- Období řešení
- 1/2023 - 12/2023
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Fakulta sociálních studií
- doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Mgr. Ivan Černický
- Mgr. et Mgr. Petr Palíšek
- Mgr. Veronika Šromová
Cílem projektu je výzkum metakognitivních strategií pomocí různých diagnostických metod u žáků základních škol. Následně si klade za cíl navrhnout, vytvořit v aplikovaných programovacích prostředí (PsychoPy) a ověřit prototyp nového přístupu pro zjišťování metakognitivních strategií přes PC administraci. V poslední fázi bude proveden výzkum metakognitivních strategií u dětí šestých tříd ve vztahu ke kognici, paměti a dalším charaktristikám žáků.
Publikace
Počet publikací: 1
2023
-
Faster ≠ Smarter : Children with Higher Levels of Ability Take Longer to Give Incorrect Answers, Especially When the Task Matches Their Ability
Journal of Intelligence, rok: 2023, ročník: 11, vydání: 4, DOI