Informace o projektu
AIPED Praktické využití umělé inteligence ve výuce a studiu na pedagogické fakultě MU
(AIPED)
- Kód projektu
- PPSŘ KA 2.2 AIPED
- Období řešení
- 4/2025 - 12/2025
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ostatní - tuzemské
- 1_Evidence HS
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
Tvorba výukových modulů a dalších prvků v následujících aktivitách:
- Kritické myšlení, informační a mediální gramotnost
- Komunikace a spolupráce s gen AI v cizojazyčné výuce
- Tvorba textového a multimediálního obsahu
- Odpovědné používání gen AI (kyberbezpečnost, etika, právo, psychohygiena)
- Řešení problémů a projektů prostřednictvím gen AI, STEM koncepce s využitím AI
- Didaktická integrace AI do výuky (přípravy, personalizace výuky, hodnocení a zpětná vazba,
komunikace se zákonnými zástupci a jinými subjekty)
- AI v oblasti speciální pedagogiky a inkluze
Publikace
Počet publikací: 6
2025
-
gen-AI jako asistent učitele při tvorbě příprav na projektové vyučování: Analýza funkčnosti systémového promptu
Rok: 2025, druh: Konferenční abstrakty
-
gen-AI jako asistent učitele při tvorbě příprav na projektové vyučování: Analýza funkčnosti systémového promptu
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích
-
Model of mechanical phenomena in school physics supported by generative AI
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích
-
The use of generative AI in STEM education to develop scientific literacy and critical thinking
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích
-
Využití generativní AI pro všeobecné ekonomické vzdělávání na SOŠ
SCHOLA NOVA, QUO VADIS? 2025 - 10. ročník mezinárodní vědecké konference, rok: 2025
-
Využití generativní AI pro všeobecné ekonomické vzdělávání na SOŠ
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích