Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Inkluzivní vzdělávání žáků s chronickým onemocněním v prostředí základní školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Sborník textů z XII. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami a VII. mezinárodní dramaterapeutické konference pořádané na téma: „TEORIE PRAXI - PRAXE TEORII.“ |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://uss.upol.cz/cz/soubory/sbornik-2011.pdf |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | chronic diseases; primary school; integration; inclusion; pupils; teachers; special educational needs; psychological and social consequences of chronic illness |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Článek ve sborníku analyzuje problematiku chronických onemocnění u žáků základních škol z pohledu třídních učitelů. Dále článek popisuje teoretická východiska dané problematiky a prezentuje výsledky výzkumného šetření, které probíhalo na vybraných základních školách v České republice. |
| Související projekty: |