Informace o publikaci

Kultivace mluveného projevu žáků s ADHD z hlediska jejich profesní úspěšnosti

Autoři

KROČA David

Rok publikování 2012
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Přiložené soubory
Popis Kapitola se zaměřuje na problém kultivace mluveného projevu neklidných a nesoustředěných dětí prostřednictvím přednesu literárního textu. Autor vychází z předpokladu, že hyperaktivita má i své silné stránky, které mohou vést k úspěšnosti v budoucím povolání. Konkrétně ukazuje přednes jako tvořivý pedagogický proces, jenž žáka s ADHD obohacuje a přispívá k jeho růstu v budoucím životě osobním i pracovním. Autor využívá svých vlastních zkušeností z lektorování soutěží v uměleckém přednesu a výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jenž byl proveden mezi učiteli v Jihomoravském a Zlínském kraji.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info