Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Kultivace mluveného projevu žáků s ADHD z hlediska jejich profesní úspěšnosti
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Kapitola se zaměřuje na problém kultivace mluveného projevu neklidných a nesoustředěných dětí prostřednictvím přednesu literárního textu. Autor vychází z předpokladu, že hyperaktivita má i své silné stránky, které mohou vést k úspěšnosti v budoucím povolání. Konkrétně ukazuje přednes jako tvořivý pedagogický proces, jenž žáka s ADHD obohacuje a přispívá k jeho růstu v budoucím životě osobním i pracovním. Autor využívá svých vlastních zkušeností z lektorování soutěží v uměleckém přednesu a výsledků kvantitativního a kvalitativního výzkumu, jenž byl proveden mezi učiteli v Jihomoravském a Zlínském kraji. |
| Související projekty: |