Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Alternativy ve výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením - příklad dobré praxe
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Visual impairment other disability multiple disability orientation and mobility mobility independence O&M instrutor specific curricula alternative techniques of O&M |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Článek pojednává o výuce prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V úvodní části jsou podána teoretická východiska dané problematiky. Dále se článek zaměřuje na specifika a alternativy výuky prostorové orientace a samostatného pohybu žáků se zrakovým a přidruženým postižením. V závěru je prezentován příklad dobré praxe žáka se zrakovým postižením a tělesným postižením se zřetelem na výcvik prostorové orientace a samostatného pohybu. |
| Související projekty: |