Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Specifika přístupu k dětem s deficity dílčích funkcí a poruchami pozornosti v předškolním věku
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Přiložené soubory | |
| Popis | V kapitole se zaměřujeme na prevenci specifických poruch učení, kdy predikce poruchy začíná v předškolním věku. Celé předškolní období nepředstavuje jen přípravu na vzdělávání, ale můžeme je chápat jako integrální součást celého vzdělávání. Těžiště efektivní prevence i následné pomoci můžeme spatřit ve vzdělávací, ale i osvětové činnosti učitele. Pozornost je věnována dětem s deficity dílčích funkcí a s poruchami pozornosti. Jsou představeny programy a výzkumné šetření, které je směřováno k rozvoji kognitivních, komunikačních, emocionálních a sociálních kompetencí dětí |
| Související projekty: |