Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Několik ukázek nevhodných metodických postupů při řešení slovních úloh
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | word problem; methodics of solving word problems; primary school; teaching mathematics |
| Popis | Rozvíjení dovednosti řešit slovní úlohy patří k velmi důležitým úkolům matematického vzdělávání. Řešení slovních úloh často činí žákům obtíže. Proto od učitele vyžaduje dobré metodické vedení. Příspěvek ukazuje některé nevhodné postupy zejména v komunikaci student/učitel-žák při řešení slovní úlohy, nevhodné znázornění úlohy a upozorňuje i na některé další nedostatky, které se v rámci našeho výzkumného šetření projevily. |
| Související projekty: |