Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Grafy a dynamické modelování používané jako motivační nástroj ve vyučování fyziky
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2012 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Moderní trendy ve výuce matematiky a přírodovědných předmětů |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | dynamic modeling; graph; ICT teaching |
| Přiložené soubory | |
| Popis | Příspěvek je zaměřen na použití dynamických modelů popisujících známé situace zanesené do grafů. Naše studie je založena na pozorování žáků během výuky fyziky na základních školách. Naše výsledky z výzkumu ukazují, že kombinovaný přístup výuky prohlubuje zájem o přírodní vědy. Tento přístup může nahradit nedostatečný matematický aparát potřebný k řešení studované problematiky. Navíc, je nezávisle na žákově analytickém a logickém myšlení posílena schopnost zjišťování fyzikálních základů procesů a jevů, které žáci znají z každodenního života. |
| Související projekty: |