Informace o publikaci

Web 2.0 ve vzdělávání

Autoři

PITNER Tomáš

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova person-centered technology-enhanced learning; learning patterns; Web 2.0
Popis Článek je příspěvkem do diskuse, jaké místo ve výuce mají služby Webu 2.0, jako např. sociální sítě, komunikační a kreativní nástroje tvorby a sdílení obsahu v době rozvinutého využívání v reálném životě většiny aktivních lidí. Kromě nesporných pozitiv má výukové užití své limity jak technologické či ekonomické, a nabízí nikoli neomezené přínosy. Na zkušenostech ze dvou pracovišť s odlišnou tradicí se snaží ukázat pro každý z vybraných vzorů technologicky podpořené výuky dobré příklady vč. vhodných služeb k přímému použití a poukázat na úskalí s tímto typem podpory spojená.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info