Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Podpora komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností pedagogem běžné základní školy
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Kapitola se primárně zaměřuje na oblast poskytování potřebné logopedické intervence žákům integrovaným pro narušenou komunikační schopností na běžných typech základních škol České republiky. Zaobírá se podporou i následným rozvojem komunikativních kompetencí těchto integrovaných žáků. A to v kontextu výchovně vzdělávacího procesu z pohledu pedagoga participujícího na integraci těchto žáků s narušenou komunikační schopností, který jim současně poskytuje potřebnou speciálně vzdělávací podporu nezbytnou pro rozvoj mnohdy neadekvátně rozvinutých komunikativních kompetencí. V kapitole jsou shrnuty informace dílčích výsledků výzkumného šetření zaměřeného na analýzu vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu s podporu jejich komunikativních kompetencí v ohledu s naplňováním jejich individuálních speciálních vzdělávacích potřeb. |
| Související projekty: |