Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2013 |
| Druh | Odborná kniha |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Kniha představuje koncepci obsahově zaměřeného přístupu ke zkoumání a zlepšování výuky. Koncepce je založena na empirickém zkoumání výuky v různých oborech školního vzdělávání s využitím videostudií. Výzkumné poznatky jsou zpracovány do podoby didaktických kazuistik, na jejichž základě autoři směřují k nad-oborovém zobecnění a k začlenění poznatků do stávajících teorií. Autoři věří, že kniha otevírá a konkretizuje cestu k reflektovanému rozvíjení kvality výuky a výhledově snad i k nové (produktivní) kultuře vyučování a učení. |
| Související projekty: |