Informace o publikaci

Žák s vývojovou dysfázií na počátku školní docházky a jeho potíže v matematice

Autoři

JANOUŠOVÁ Ivana JANOUŠOVÁ Iva

Rok publikování 2012
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova integrated pupil, developmental dysphasia, mathematics at the first grade of basic school, row of numbers, operation of addition, operation of subtraction, simple word task, graphic representation
Popis V příspěvku jsou shrnuty zkušenosti s problémy žáka integrovaného z důvodu diagnózy vývojová dysfázie v prvních třech měsících jeho školní docházky, a to především v předmětu matematika. Součástí příspěvku je i popis některých pomůcek a námětů na hravé činnosti, které se v práci s tímto žákem osvědčily.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info