Informace o publikaci

The Current Paradigms of Science Education and Their Expected Impact on Curriculum

Logo poskytovatele
Název česky Současná paradigmata přírodovědného vzdělávání a jejich očekávaný vliv na kurikulum
Autoři

TRNA Josef TRNOVÁ Eva

Rok publikování 2015
Druh Článek ve sborníku
Konference Procedia - Social and Behavioral Sciences Volume 197, 25 July 2015, 7th World Conference on Educational Sciences 2015
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
www http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815041294
Doi http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.135
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova history of paradigms; curricular Delphi study; paradigms; science education; stakeholders
Popis S využitím PROFILES-projektové kurikulární Delphi studie jsme se pokusili identifikovat účastnické pohledy jako základ pro nová přírodovědná paradigmata: (1) zdůraznění role přírodovědy v současném světě; (2) intelektuální vzdělávání v mezipředmětovém pojetí; (3) podpora zájmu v kontextu přírodovědy pro život a životní prostředí.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info