Informace o publikaci

Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství

Autoři

NEHYBA Jan SVOJANOVSKÝ Petr

Rok publikování 2015
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Cílem příspěvku je diskutovat výsledky případové studie studentky učitelství, jenž si kladla za cíl prozkoumat různé typy (a strategie) řešení neočekávaných situací se kterými se může v rámci své učitelské praxe setkat. V neočekávaných situacích se mohou projevovat i tacitní znalosti, proto se tak ve výsledku snažíme odpovědět na otázku: Jakým způsobem studentka učitelství reflektuje neočekávané situace a své jednání v nich s ohledem na své tacitní znalosti?
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info