Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Role of solidarity in social inclusion of children with emotional and behavioral disorders
| Název česky | Role solidarity v procesu sociálního začleňování dětí s poruchami emocí a chování |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2017 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | e-Pedagogium |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | social inclusion; educational inclusion; solidarity; behavioral and emotional difficulties; special education; stigmatisation; intervention |
| Popis | Text je zaměřen na problematiku inkluze ve vzdělávání dětí s poruchami emocí. Cílem textu je zdůraznit význam sociální a kulturní dimenze procesu inkluze (nejen) ve vzdělávání, zejména s ohledem na specifika situace těchto dětí. Prostřednictvím role, kterou má solidarita v rámci procesu inkluze, je zdůrazněna důležitost jeho neformální stránky. |