Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Training Pre-Service Teachers in Interdisciplinary Instruction of Natural Science Subjects
| Název česky | Pregraduální vzdělávání učitelů v interdisciplinárním vyučování přírodovědných předmětů |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2019 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | INTED2019 Proceedings |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Doi | https://doi.org/10.21125/inted.2019.1531 |
| Klíčová slova | interdisciplinary instruction; teacher education; pre-service teacher training |
| Popis | Výsledky výzkumu a zkušenosti ukazují, že bez vzdělávání učitelů nebudou možné a trvalé inovace. Interdisciplinární přístup tedy vyžaduje kvalitní přípravu, která musí začít již v pregraduálním vzdělávání učitelů. Pro učitele je nezbytné znát výhody a nevýhody interdisciplinárního vyučování a naučit se, jak je správně implementovat. |