Informace o publikaci

Mehrsprachigkeit als Ausgangssituation und Lernziel nicht nur im Fremdsprachenunterricht

Název česky Vícejazyčnost jako výchozí situace a cíl učení nejen ve výuce cizích jazyků
Autoři

BRYCHOVÁ Alice

Rok publikování 2024
Druh Vyžádané přednášky
Citace
Popis Na začátku přednášky bylo vysvětleno, co rozumíme pod pojmem vícejazyčnost a jaké formy vícejazyčnosti existují. Dalšími tématy jsou: Jaké důsledky má vícejazyčná třída pro výuku a jak se liší a co spojuje výuku němčiny jako cizího jazyka (DaF) a němčiny jako druhého jazyka (DaZ). V tomto kontextu jsou důležité informace o tom, jak lze aktivovat celý jazykový repertoár žáků. Na závěr byly představeny praktické příklady z mezinárodního projektu Erasmus MALWE.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info