Informace o publikaci

Čím se liší marketing malých a velkých firem?

Logo poskytovatele
Autoři

SUCHÁNEK Petr

Rok publikování 2006
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Trend marketing : měsíčník pro marketingový management
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova marketing; analyse; small firms; whole firms
Popis Předmětem práce je komparace používání marketingových nástrojů v malých a velkých podnicích v ČR. Zkoumány nejsou pouze jednotlivé marketingové nástroje, ale také jejich vzájemné vazby včetně vlivu velikosti podniku. Cílem výzkumu tak je zjistit jak se liší využívání marketingových nástrojů těchto podniků v ČR.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info