Informace o publikaci

Kvalita jako konkurenční výhoda

Logo poskytovatele
Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Obchod, jakost a fince v podnicích - determinanty konkurenceschpnosti IV
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova quality; competitiveness; marketing; competitive advantage
Popis Příspěvek prezentuje výsledky průzkumu týkajícího se odbytové problematiky českých podniků, v tomto případě konkrétně s koncentrací na poukázání na některé vzájemné vztahy mezi vnímáním významu kvality jako nutnosti a kvality jako konkurenční výhody pro zajištění žádoucího postavení podniku a jeho ziskovosti.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info