Informace o publikaci

Vliv metakognitivních strategií podporovaných moderními informačními technologiemi na rozvoj dovedností žáků řídit vlastní učení na příkladu zeměpisného učiva

Autoři

FOLTÝNOVÁ Darina

Rok publikování 2006
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik
Fakulta / Pracoviště MU

Přírodovědecká fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova didactics of geography ; educational research ; self-regulated learning ; metacognitive strategie
Popis Půl roku probíhala na základní škole projektová výuka s podporou moderních informačních technologií. Příspěvek informuje o průběhu a výsledcích této práce a podněcuje k diskuzi, zda je tato výuka v praxi realizovatelná.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info