Informace o publikaci

Podpora prodeje regionálních produktů - koncept kryté tržnice v Brně

Autoři

FIŠEROVÁ Veronika DRESLEROVÁ Jaromíra JOHANISOVÁ Naděžda

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Venkovská krajina 2008. Sborník z 6 ročníku mezinárodní mezioborové konference, konané 23.25.května 2008 Hostětíně, Bílé Karpaty
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta sociálních studií

Citace
Obor Ekonomie
Klíčová slova landscape; marketing; regional products; food
Popis Příspěvek se týká možnosti vzniku městské kryté tržnice regionálních tržnic, která by fungovala v Brně jako místo odbytu pro drobné jihomoravské zemědělce, výrobce potravin a řemeslníky. Koncept takovéto tržnice jsme prověřovaly z právního hlediska a z hlediska poptávky a potřeb cílové skupiny drobných zemědělců. Strategie založení tržnice nastiňujeme v souvislosti s brněnským již fungujícím venkovním tržištěm Zelný trh.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info