Informace o publikaci

Aspekty ovlivňující úspěšnou interpersonální komunikaci v edukačním procesu žáků s diagnózou epilepsie na základní škole

Autoři

FIALOVÁ Ilona

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova the education familly education preschooll education school education integration communitation motivation creative activity physical training classification of pupils with epilepsy
Popis Článek interpretuje problematiku v oblasti edukace žáků s diagnózou epilepsie na základních školách z pohledu pedagogů. Analyzuje aspekty, které ovlivňují výchovně vzdělávací proces žáků s epilepsií na základních školách. Zvláštní důraz je zde kladen na úlohu pedagoga a na dobrou spolupráci mezi rodiči a pedagogy. Nemalý význam má také dobrá motivace, tvůrčí činnosti a pohybové aktivity žáků s epilepsií, které tak přispívají k dobré interpersonální komunikaci nejenom v prostředí školy ale i mimo ni.Plné znění je v elektronické podobě na CD.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info