Informace o publikaci

Selected Aspects of the Measurement of Customer´s Satisfaction with Public Services

Logo poskytovatele
Název česky Vybrané aspekty měření spokojenosti zákazníků s veřejnými službami
Autoři

NUNVÁŘOVÁ Svatava

Rok publikování 2008
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj International Journal of Interdisciplinary Social Sciences
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
www http://iji.cgpublisher.com/product/pub.88/prod.566
Obor Ekonomie
Klíčová slova Citizens Satisfaction; Public Services Quality
Popis Veřejné organizace mohou ke zkvalitňování svého řízení využívat široké škály nástrojů. Veřejné organizace v České republice se zaměřují na kvalitu svých služeb intenzivněji teprve několik posledních let. Zatímco dříve byla pozornost těchto organizací zaměřena především na benchmarking a Společný hodnotící rámec, nyní začínají zkoušet i další přístupy a možnosti. Zvyšování spokojenosti zákazníků/občanů je pak jednou z možností zlepšování výkonu celé organizace. Je to jeden ze způsobů získávání zpětné vazby o činnosti organizace. Aby však bylo možné spokojenost udržet a zlepšovat je nutné ji měřit a vyhodnocovat. Důležitým aspektem spokojenosti je i chápání pojmu kvalita samotnými pracovníky poskytujícími veřejné služby, které může být odlišné od chápání zákazníků. Tento příspěvek je jedním z dílčích výstupů komplexnějšího výzkumného projektu a je zaměřen na identifikaci obsahu pojmu kvalita služby ve vědomí pracovníků veřejných knihoven.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info