Informace o publikaci

Learning of social and emotional competencies by identification with fictional characters

Logo poskytovatele
Název česky Učení sociálních a emocionálních kompetencí prostřednictvím identifiakce s fikčními postavami
Autoři

KRÁTKÁ Jana VACEK Patrik

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference 2nd International Conference Character Development Through Service and Experiential Learning
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Grey's Anatomy; media education; experiential learning; identification with fictional characters
Popis Příspěvek v jedné z oblastí zkušensotního učen. Zaměřuje se na rozvoj socio-emocionální inteligence. Případová studie vše prakticky dokládá na recepci a učení u fanoušků Buffy the Vampire Slayer.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info