Informace o projektu
Vzory pohyblivého obrazu: recepce filmu a audiovizuální kultury u současné české mládeže
- Kód projektu
- GP406/08/P176
- Období řešení
- 1/2008 - 12/2010
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Grantová agentura ČR
- Postdoktorské projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
- Klíčová slova
- recepce, mediální výchova, film, kinematografie, audiovizuální kultura, počítačové hry, děti a mládež, postavy fikčního světa, kvantitativní a kvalitativní výzkum
Projekt se svým zaměřením řadí k analýzám recepce audiovizuální kultury se zřetelem k její úloze ve vývoji dětí a mládeže; vychází z předpokladu, že ve vývoji mladého člověka hraje důležitou úlohu nápodoba fikčních postav, jež generuje svět audiovizuální kultury. Cílem navrhovaného projektu je analyzovat z pohledu pedagogiky podoby, faktory a průvodní jevy filmového a audiovizuálního diváctví u mladého jedince.
Publikace
Počet publikací: 29
2010
-
Areas enabling self-identification with fictional character
Řehulka, Evžen (ed.). Health Education: Contexts and Inspiration, rok: 2010
-
Czech-Slovak Film Database as a place of informal learning
International conference of education, research and innovation Proceedings, rok: 2010
-
Experiential Learning and Health Eduaction through Identification with a Fictional Character
The International Journal of Learning, rok: 2010, ročník: 17, vydání: 1
-
Experiential learning through the audiovisual fictional stories: The relation between viewer's identified and favourite characters
Edulearn10 Proceedings, rok: 2010
-
Experiential learning through the audiovisual fictional stories: The relation between viewer's identified and favourite characters
Rok: 2010, druh: Konferenční abstrakty
-
Experiential learning through the fictional stories: the realtion between newest generation of the vampires and their audience
International conference of education, research and innovation Proceedings, rok: 2010
-
Health education by means of fictional stories
Řehulka, Evžen (ed.). Health Education: Contexts and Inspiration, rok: 2010
-
Lifelong Learning through identification with a fictional character
INTED2010 Proceedings CD, rok: 2010
-
Lifelong Learning through identification with a fictional character
Rok: 2010, druh: Konferenční abstrakty
-
Media education and young people's leisure activities: Specifics of social communication and fan activities in virtual community
Actes de la 2eme Conférence Internationale Éducation, Économie et Société. Vol. 2., rok: 2010