Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Efektivita využívání metod dramatické výchovy u žáků se specifickými poruchami učení ve výuce němčiny
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Metody a techniky dramatické výchovy se postupně stávají neoddělitelnou součástí metodicko-didaktické koncepce komunikativní výuky cizích jazyků. Jedním z hlavních důvodů je, že pomocí dramaticky orientovaných výukových aktivit dochází k posílení emocionální a sociální dimenze procesu učení a vyučování, což se následně pozitivně odráží i v dimenzi kognitivní. Příspěvek nastiňuje současné proudy pedagogického a lingvodidaktického myšlení, které ukotvují využívání metod a technik dramatické výchovy v teoretické rovině a nastiňuje možnosti uchopení této problematiky v rámci pedagogického výzkumu. V závěru jsou stručně představeny dílčí výsledky dvou výzkumných šetření. |
| Související projekty: |