Informace o publikaci

Charakteristika komunikace rozumově nadaných žáků ve výchovně vzdělávacím procesu

Autoři

PROCHÁZKOVÁ Lenka HAVELKOVÁ Marie KACHLÍK Petr

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference SVATOŠ, T., ŠVARCOVÁ, E., LOUDOVÁ, I. (Eds.). Pedagogická komunikace v didaktických, sociálních a filozofických souvislostech. Sborník příspěvků z konference.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Abilities; communication; talent; pupil; teacher; school; education of gifted pupils
Popis Příspěvek popisuje dílčí výsledky výzkumného šetření, v němž byly srovnávány komunikační schopnosti a komunikativní kompetence rozumově nadaných žáků a žáků běžné populace. Pozornost byla zaměřena rovněž na komunikaci mezi nadaným žákem a učitelem, která ve svých různých podobách ovlivňuje výchovně vzdělávací proces.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info