Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Nejčastější volba metod při výuce nadaných žáků.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Gifted pupils; teacher of gifted pupils; pedagogical research; individualization; age of teachers |
| Popis | Příspěvek, který jsme zpracovali v rámci participace na výzkumném záměru VZ č.0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož vykonavatelem je Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity v Brně, je zaměřen na otázky individuálního přístupu učitelů k nadaným žákům, zkoumali jsme, jestli je vztah k výuce nadaných žáků ovlivněn věkem jejich učitelů. |
| Související projekty: |