Informace o publikaci

Individualizační strategie při výuce Chemických výpočtů na ZŠ

Autoři

PTÁČEK Petr

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie, Sborník příspěvků
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Individualization strategy; Group education; Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Competition; Mathematical literacy
Popis Příspěvek představuje strategii individuálního přístupu využitelnou pro zvýšení kvality výuky chemických výpočtů v rámci výuky chemie na ZŠ. Strategie je zaměřena na rozvoj dovedností žáků, v oblasti využití matematického aparátu, nejen ve výuce chemie, ale i dalších přírodovědných oborů, a to u co nejširšího spektra žáků, s rozdílným matematickým nadáním. Zkoumán byl vliv individualizace ve výuce na dosahování kladných učebních výsledků s hlavním zaměřením na žáky s průměrným a podprůměrným matematickým nadáním.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info