Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Vztah romské rodiny ke škole a vzdělání v zrcadle konceptu odloučení a spojení
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | RYBIČKOVÁ, M., HLADÍK, J. (ed) Škola v proměnách: Učitel-žák-učivo. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | quality research; focus group; social and cultural determinants of the education; socially handicapped groups of pupils; strategies of Romany pupils education; interview |
| Popis | Výzkumná studie vychází ze závěrů řady kvalitativních výzkumných sond, které pracovníci katedry sociální pedagogiky realizovali v posledních několika letech. Deskripce dílčích determinant byla vytvářena v kontextu teorie sociální a kulturní reprodukce a reprodukce vzdělání, kterou rozpracovává sociologie. Studii završuje návrh možných strategií edukace romských žáků. |
| Související projekty: |