Informace o publikaci

Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení

Autoři

MLÝNKOVÁ Radka

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education
Fakulta / Pracoviště MU

Centrum jazykového vzdělávání

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness
Popis Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení. Příspěvek se zabývá využitím principů a technik dramatické výchovy ve výuce cizích jazyků. Především se zaměřuje na specifické obtíže žáků se specifickými poruchami učení při učení se cizím jazykům. Příspěvek také informuje o nejčastěji užívaných metodách výuky cizího jazyka ve třídách s integrovanými žáky se specifickými poruchami učení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info