Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Postoje vysokoškolských učitelů k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením.
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2009 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Education of pupils with hearing impairment in the Czech Republic tertiary education counselling for persons with special education needs |
| Popis | Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného šetření zaměřeného na problematiku terciárního vzdělávání studentů se sluchovým postižením, jeho specifika a komunikační techniky užívané mezi vyučujícími na vysoké škole a studenty se sluchovým postižením. Dominantním cílem provedeného výzkumu bylo analyzovat postoje vysokoškolských učitelů na všech fakultách Masarykovy univerzity k terciárnímu vzdělávání studentů se sluchovým postižením a vytvoření manuálu základních postupů jednání se studentem se sluchovým postižením na vysoké škole. |
| Související projekty: |