Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Charakteristika nadaného žáka s poruchou učení z hlediska matematických úloh
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Matematika 4 - Matematické vzdělávání v kontextu proměn primární školy |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | teaching mathematics; highly gifted pupil; pupil with specific learning disability |
| Popis | V prezentované sondě jsou zachyceny výkonové rozpory u matematicky nadaného žáka s poruchou v oblasti čtení a částečně i psaní. Byl sledován průběh řešení matematických úloh různého zaměření s různými možnostmi postupů. Cílem je upozornit na dílčí výkonové zvláštnosti, které by mohly vést méně empatického pedagoga ke znevýhodnění žáka. |
| Související projekty: |