Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Family science and technology education as a new teaching and learning strategy for all including gifted students
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | XIV. IOSTE Symposium. Socio-cultural and human values in science and technology education |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| www | http://www.ioste14.org/about-symposium/ |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | family science and technology education; hands-on experiments; lifelong education; motivation in science and technology education; daily and safe living |
| Popis | Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání jako výstup našeho konstrukčního výzkumu je inovativní výuková strategie pro děti a dospělé. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání je definováno jako přenos přírodovědných a technických vědomostí a dovedností ze školy do rodin žáků. Hands-on aktivity založené na jednoduchých předmětech, které jsou doma, hrají významnou roli. Vhodný vzdělávací obsah je denní a bezpečný život. Rodinné přírodovědné a technické vzdělávání také pomáhá vyhledávat a rozvíjet nadané studenty. |
| Související projekty: |