Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Předčtenářské období "spojující" a "rozdělující"
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | literature for children; pre-reading period; choosing reading material for pre-school children with special educational needs; literary-historical research |
| Popis | Předčtenářská etapa je klíčovou pro úspěšný rozvoj čtenářských kompetencí dítěte. Výchozí pozice dětí se speciálními vzdělávacími potřebami či dětí handicapovaných je v tomto období do jisté míry srovnatelná s jejich zdravými vrstevníky, neboť jsou všichni odkázáni na zprostředkovatele uměleckého literárního díla. Výběr vhodné četby pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami vychází z výsledků dlouhodobého literárněhistorického výzkumu. |
| Související projekty: |