Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Metoda cloze-testu jako nástroje na zjišťování porozumění uměleckému textu žáky cizinci na 2. stupni ZŠ
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Czech school;Czech pupils and pupils foreigners; understanding of artistic text; tests of understanding; cloze test; interpretation of results of cloze tests |
| Popis | : Stať se zaměřuje na zjišťování porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci. Byla zvolena metoda cloze-testu. Text pro cloze test byl vybrán z populární knihy Joan Rawlingové.Výzkum zjišťoval vztah mezi výsledky v cloze-testu a charakteristikami žáků, danými především výchozím mateřským jazykem žáků. |
| Související projekty: |