Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Analýza aktuálního stavu práce pedagogů s odlišností v současné škole
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Pupils with Special Educational Needs |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | diversity;special educational needs;disability; disadvantage; integration; drama education |
| Popis | Příspěvek prezentuje pilotní výzkumné šetření současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Zaměřuje se na zjištěná data týkající se např. délky praxe učitelů, která se jeví jako důležitý faktor ovlivňující znalosti aktivit, které pomáhají pedagogům řešit náročné situace ve třídě. |
| Související projekty: |