Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Aspekty současného stavu inkluzivního vzdělávání v České republice na základě legislativních podmínek a empirického šetření na základních školách
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Vítková, M., Havel, J.(eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | inclusive education pupil with special education needs mainstream school legislation research project empirical study |
| Popis | Stať se zabývá posílením přístupu k inkluzivnímu vzdělávání ve školách hlavního vzdělávacího proudu díky ratifikaci Úmluvy o právech osob se zdravotním postiţením (vydaná OSN v roce 2006) na podzim 2009 v ČR, návazným Národním plánem vytváření rovných příleţitostí pro osoby se zdravotním postiţením a Národním akčním plánem vzdělávání (NAPIV). Uvedena je analýza vybraných jiţ publikovaných výzkumných šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby ţáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a empirického šetření ve vybraných základních školách v Praze. Znění celého příspěvku je přiloženo v elektronické podobě (CD). |
| Související projekty: |