Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Aspekty ovlivňující úspěšnou edukaci dětí a žáků s diagnózou epilepsie
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Kapitola se zabývá problematikou výchovy a vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na příkladu edukace dětí a žáků s epilepsií. Vychází z výsledků výzkumných šetření, které byly provedeny na základních školách. Je zde uveden současný stav řešené problematiky a analyzován význam rodinného prostředí ve vývoji dítěte s epilepsií. Následuje popis integrace žáků s epilepsií a zmíněny jsou faktory, které ovlivňují výchovně-vzdělávací proces těchto žáků. V této kapitole je také uvedena role pedagoga ve vzdělávacím procesu, dále klasifikace žáků s epilepsií, jejich motivace, tvůrčí činnost a pohybová aktivita. |
| Související projekty: |