Informace o publikaci

Postoj a přístup učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků.

Autoři

ŠIMONÍK Oldřich

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V studii jsou presentovány některé dílčí poznatky o postojích a přístupech učitelů základních škol k vzdělávání nadaných žáků. Informace získané prostřednictvím uvedené ankety dokládají, že vzdělávání nadaných žáků ve škole je zatím na nízké úrovni. Snaha jednotlivých učitelů, výjimečně menších učitelských kolektivů, ukazuje na zásadní nedostatky v této oblasti významné oblasti pedagogické práce. Ve vzdělávání nadaných žáků se improvizuje; učitele nejsou připraveni, chybí metodické materiály, škola není schopna vytvořit vhodné podmínky; neexistuje systém, jak vzdělávání nadaných žáků komplexně zajistit.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info