Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Gibt es effiziente Herangehensweisen zur Vermittlung und Aneignung von Sprachgeschichtskenntnissen für den Bedarf der Grundschullehrer?
| Název česky | Existují účinné přístupy v osvojování znalostí jazykové historie pro potřebu učitelů |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2010 |
| Druh | Článek v odborném periodiku |
| Časopis / Zdroj | Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Jazykověda |
| Klíčová slova | diachrony university textbooks of historical developments of German typology of exercies to historical development of German |
| Popis | V článku se zdůrazňuje užitečnopst diachronního přístupu v teoretické přípravě učitelů němčiny. Poukazuje se na něktkeré slabiny současných učebních materiálů zprostřdedkovávajících poznatky o hismktorickém vývoji německého jazyka. V návaznosti na vyřčené výhrady je předestřena typologie cvičení v nově připravované učebnici historického vývoje němčiny, která nadto obsahuje ukázky historických literárních textů s překlady a jkomentáři a rovněž také texty k samostatnému překladu s lexikální a gramatickou opomrou. |
| Související projekty: |