Informace o publikaci

Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Autoři

HAVEL Jiří

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference Učiteľovo myslenie a uvažovanie.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion.
Popis Příspěvek přináší vybrané poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková). Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi učitelů primárních škol.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info