Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Některé aspekty výuky elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Učiteľovo myslenie a uvažovanie. |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Teaching of elementary reading and writing; educational methods; educational forms; pupil with special educational need; inclusion. |
| Popis | Příspěvek přináší vybrané poznatky z empirického výzkumu v oblasti didaktiky elementárního čtení a psaní, který je součástí výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu“ (MSM 0021622443), realizovaného na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity (řešitelka prof. M. Vítková). Obsahem jsou některá zjištění o aktuálním uplatňování vyučovacích metod a organizačních forem při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v praxi učitelů primárních škol. |
| Související projekty: |