Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Modern Approaches to Assessment of Pupils with Specific Learning Difficulties in Foreign Language Teaching
| Název česky | Moderní přístupy k hodnocení žáků s SPU v cizojazyčné výuce |
|---|---|
| Autoři | |
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčném vyučování zdůrazňují význam hodnocení podporujícího učení. Cílem této kapitoly je poskytnout vhled do problematiky hodnocení žáků se specifickými poruchami učení (SPU) v cizojazyčném vyučování. Kapitola přinese také parciální výsledky výzkumné studie, která se zaměřila na pohled učitele na danou problematiku. Budou srovnány dvě využité výzkumné metody: dotazníkové šetření a ohnisková skupina. |
| Související projekty: |