Informace o publikaci

Reflexe a její podoba v procesu učení a osobnostně sociálním rozvoji

Autoři

NEHYBA Jan KOLÁŘ Jan HAK Martin

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
Fakulta / Pracoviště MU

Filozofická fakulta

Citace
www Fulltext
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova reflection experiential reflective learning; a pilot survey
Přiložené soubory
Popis Tento příspěvek pojednává o problematice reflexe a jejím významu ve zkušenostně reflektivním učení. Nabízí stručný přehled několika vzdělávacích konceptů využívajících reflexi a poukazuje na jejich společný základ. Teoretické vymezení problematiky v závěru obohacujeme o data shromážděná v rámci pilotního empirického šetření sledujícího podobu vedení reflexe v bezprostřední pedagogické realitě.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info