Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
K procesuálním aspektům přípravy budoucích učitelů na kooperaci s rodiči žáků
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků na jednotlivých úrovních vzdělávání: kooperace, participace, konsekvence. 2. Díl. Sborník příspěvků z pracovního semináře, který se konal dne 12. října 2011 na PedF MU |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | prospective teacher; cooperation; pupils’ parents; theoretical foundation; research results; recommendation; pregraduate study |
| Popis | Článek se zabývá teoretickými východisky, zobecněnými nálezy z výzkumných šetření a doporučeními pro teoretickou i praktickou přípravu budoucích učitelů na spolupráci s rodiči žáků. V této souvislosti jsou hledány odpovědi na otázky - kdy a v jakém rozsahu může získat student učitelství potřebné teoretické poznatky a praktické zkušenosti pro kooperaci s rodiči žáků? Je možné získat základní praktickou průpravu k činnostem třídního učitele již v pregraduální fázi učitelského studia apod. |
| Související projekty: |