Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Hodnocení a diferencovaný přístup k žákům s SPU ve výuce ruskému jazyku v pedagogickém výzkumu
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Meranie vedomostí ako súčasť zvyšovania kvality vzdelávania. Zborník príspevkov konferencie s medzinárodnou účasťou |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | Assessment; Differentiated Approach; Pupils with SLD; Russian Language Teaching; Educational Research |
| Popis | Příspěvek přináší výsledky výzkumu, který autorka realizovala v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM 0021622443. Autorka prezentuje na příkladu ruštiny výsledky pedagogického výzkumu k problematice hodnocení v cizojazyčném vyučování. Ve stati je prezentován výzkum provedený na 2. stupni základních škol v Jihomoravském kraji. |
| Související projekty: |