Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders – Case Studies
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Kapitola v knize |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Výzkumný projekt je pokračováním teoretického sběru dat. Data byla prezentována v předchozí kapitole. Učení se cizímu jazyku je povinné pro žáky od 3. do 9. třídy. Druhý jazyk se přidává na druhém stupni. Znamená to, že také žáci s Aspergerovým syndromem, kteří se vzdělávají forou integrace, si musejí osvojovat cizí jazyk. Prezentujeme pět případových studií spolu se shrnutím závěrů z rozhovorů s matkami dětí. Záměrem nebylo předložit detailní případové studie spolu s metodologií a didaktikou jazyka, ale nabídnout přehled možných způsobů výuky anglického jazyka u tak specifické skupiny. Chceme poukázat na to, že učení se cizímu jazyku má svůj nezastupitelný význam v edukaci žáků s tímto syndromem. Materiál může být přínostný jak pro pedagogy, tak i rodiče. |
| Související projekty: |