Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Přírodovědně nadaní žáci a IBSE
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Článek ve sborníku |
| Konference | Nadaní žáci ve škole |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Obor | Pedagogika a školství |
| Klíčová slova | science gifted students; IBSE; project PROFILES |
| Popis | Mezi důležité faktory ovlivňující rozvoj kognitivně nadaného žáka patří zájem a další motivy. Proto je třeba hledat inovativní výukové metody, které povedou ke zvýšení zájmu o přírodní vědy a tedy i motivace žáků pro jejich studium. Jednou z těchto metod je badatelsky orientované přírodovědné vzdělávání (IBSE), jež má silný motivační efekt jak na žáky, tak na učitele. Studie přináší výzkumné výsledky IBSE v podobě výukových metod. Použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. |
| Související projekty: |