Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky
| Autoři | |
|---|---|
| Rok publikování | 2011 |
| Druh | Odborná kniha |
| Fakulta / Pracoviště MU | |
| Citace | |
| Popis | Odborná kniha shrnuje problematiku prekoncepcí ve výzkumu a vývoji fyzikálního vzdělávání. Prekoncepce a zejména miskoncepce, výrazně ovlivňují vuyčování a učení se fyzice. O to více je tento fakt významný v konstruktivistickém vzdělávání, kdy žák sám se podílí na konstruování poznatků. Kniha prezentuje bohaté mnohaleté výzkumné a vývojové výsledky, založené především na design-based research metodologii. Hlavními výzkumnými výstupy jsou principy implementace prekoncepcí a soubor kurikulárních materiálů pro práci s miskoncepcemi ve výuce fyziky. Cílovou skupinou jsou také nadaní studenti. |
| Související projekty: |