Tomáš Lintner, Ph.D.
odborný asistent – Ústav pedagogických věd
Počet publikací: 58
2025
-
‘They usually look happy.’ approaches to the adaptation of Ukrainian refugees in Czech schools
Pedagogy, Culture & Society, rok: 2025, ročník: 33, vydání: 5, DOI
-
Bidirectional Relationship Between Burnout and Perceived Work Ability: Evidence From a Two-Wave Study Among Teachers
Applied Psychology: Health and Well-Being, rok: 2025, ročník: 17, vydání: 5, DOI
-
Critical GenAI Literacy : Postdigital Configurations
Postdigital Science and Education, rok: 2025, ročník: 2025, vydání: 1, DOI
-
Čtení mezi řádky: Tabu doktorského studia a jejich vliv na život studentek a studentů
Rok: 2025, druh: Vyžádané přednášky
-
Docházka do mateřské školy jako protektivní faktor proti sociální exkluzi
Vývoj a perspektivy: výzkum a vzdělávání v 21. století, rok: 2025
-
How Affective Relationships and Classroom Norms Shape Perceptions of Aggressor, Victim, and Defender Roles
Aggressive Behavior, rok: 2025, ročník: 51, vydání: e70020, DOI
-
How Students (Dis)like Victimized Classmates: A Longitudinal Network Analysis
Journal of School Violence, rok: 2025, DOI
-
Impact of Generative AI Use on Academic Achievement
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích
-
Interaction dynamics in classroom group work
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích
-
Jak se mění participace žáků a žákyň v celotřídní vs. skupinové interakci
Rok: 2025, druh: Další prezentace na konferencích